Need for Speed

Jag är helt överspeedad efter den här dagen. Så till den milda grad uppe i varv. Borde vara dödstrött men det är precis tvärtom. Borde gjort som Lenakarinkerstin alltid sa och stängt av både TV, dator och mobil minst två timmar innan jag planerat att somna. Det behöver kroppen. Istället surfar jag hejvilt och bloggar och mailar och svarar på sms och duschar däremellan men tar mig inte tid att kamma ut håret och var är nu min lapp över allt jag ska göra. Ingen aning. Skulle vilja springa som en tok till Koppartälten och hem igen men det är ju en tämligen idiotisk och för tillfället dessutom omöjlig idé. Ont i nacken har jag också. Brödsmulorna nedanför soffan ligger kvar. Jag vet inte vad jag ska ha på mig imorgon. Allt känns oöverstigligt. Imorgon är en annan dag. Tur det.

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Need for Speed

  1. hemvändarn skriver:

    De gånger det hänt saker för mig, har det nära hjälpt med att prata… fantastisk uppfinning:)

Lämna en kommentar